ОБЩИ УСЛОВИЯ
ПОРЪЧКИ И ПРЕДАВАНЕ НА СТОКАТА
- Стоките, предмет на директна продажба, се считат предадени от Доставчика и приети без забележка с подписването от Купувача или от упълномощено лице на съответните складови документи.
- Стоки, които се доставят до обект на Купувача се предават от Доставчика със съпровождащ документ „складова разписка“. Доставката е безплатна в рамките на града за транспортиране на стоки със себестойност над 1000 лв. Всички останали доставки с по-ниска стойност се заплащат допълнително от Купувача.
- Подписаните складови документи удостоверяват, че Купувачът е получил стоката по вид, количество и качество съответстващи на поръчаните от него.
РЕКЛАМАЦИИ
- Купувачът е длъжен при приемо/предаване на стоката в склада на Доставчика или при доставка до адрес да провери за явни недостатъци и количествени разлики спрямо издадените документи. Констатираните несъответствия се отбелязват в посоченото за целта поле за забележки на придружаващия складов документ.
- Рекламация за явни недостатъци след оглед и подпис на складовите документи не се приема. Констатирани визуално несъответствия след разопаковане на стоката се предявяват в рамките на 30 дни след доставката, но не и след полагане или въвеждане в употреба. Рекламация за дефекти след въвеждане в употреба се приемат само когато не са механични и в следствие на неправилно съхранение или употреба.
- Стоки, които Купувачът връща или заменя трябва да бъдат в оригинална опаковка и в търговски вид.
- Когато Купувачът не присъства при получаването на стоките, то той трябва писмено да посочи опълномощено лице, което да извърши проверка на доставката и да подпише документите по доставката. Опълномощеното лице с подписа си носи отговорност за приетата стока.
- Рекламация на стоки с явни недостатъци се приема само когато те са първо качество, в оригинална опаковка. Такива рекламации се приемат в срок до три месеца от получаването и от клиента.
- Стоки доставени по специална заявка за клиенти не се връщат или подменят.
УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ, ДОСТАВКА И СЪХРАНЕНИЕ НА СТОКИТЕ
- Клиентът получава уведомление за постъпването в склад на Доставчика за стоки, които са обект на външна доставка към момента на поръчката.
- Клиентът е длъжен да доплати поръчката след уведомяването му за доставената стока в срок от 5 работни дни. За всеки просрочен ден Купувачът дължи неустойка от 1% от стойността на стоката на ден, но не повече от 10% от общата стойност на поръчката. Ако в рамките на 10 работни дни от доставката, стоката не бъде напълно платена, капарото (аванс по поръчка) остава в полза на Доставчика, който има право да продаде същата стока на друг клиент.
- Купувачът е длъжен след доплащането на доставената стока да я изтегли от склада на Доставчика в рамките на 10 работни дни. За неизтеглената стока след този срок се начислява такса от 1% на месец върху стойността на неполучената стока, което включва застраховка, магазинаж и други разходи за съхранение.